Згідно з діючими нормами законодавства, ювелірні вироби належної якості обміну та поверненню не підлягають*.

* Згідно статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» від 15.05.1991 р № 1023-ХІІ та Додатку №3, а також постанови КМУ від 19.03.1994 р №172

Але FERA цінує своїх покупців та здійснює обмін прикраси, що не підійшла Вам за розміром, або будь-якою іншою характеристикою.

Обмін здійснюється протягом 14 днів з дня продажу за умови:

  1. Наявності і цілісності подарункового пакування.
  2. Відсутності механічних пошкоджень прикраси.
  3. Виріб не має ознак використання.

Після отримання виробу, для проведення аналізу та перевірки стану і контролю якості знадобиться 5-7 робочих днів. Після перевірки стану виробу ми проводимо обмін.

Обмін можливий і на іншу модель прикраси за умови:

  1. Вартість виробу має бути не нижче реалізованої.
  2. Якщо ціна обраної прикраси нижче – різниця не повертається, якщо вартість прикраси вище – різниця покривається клієнтом.
Як повернути товар?

Заповніть бланк повернення товару (завантажити бланк) та покладіть у посилку.
Запакуйте та відправте Новою Поштою.
Отримувач:
м. Львів, Нова Пошта №200, Нявчук А.Є., тел. +380 (95) 489-08-40

Оплата доставки – коштом відправника.
Оголошена вартість – дорівнює вартості товару.
Послуги “Зворотня доставка” та “Післяплата” треба скасувати.

Хто покриває транспортні витрати?

Транспортні витрати по обміну прикрас на стороні покупця, вартість згідно тарифів перевізника.

Якщо повернення відбувається з вини менеджера магазину, то транспортні витрати за рахунок інтернет-магазину.